SUCK

nu är jobbet färdigt, jag har duschat, smörjt in mig, hittat pengar (!) och snart ska jag blåsa håret.

Linda är tillbaka från GC, har inte träffat henne än:( Hon påstår sig vara blek men jag tror henne inte. Mitt bruna har iallafall försvunnit. Jag måste rusa och sola nu!

Såg just en intervju med Björn Gustavsson, jag blev lite besviken att han var nykterist liksom. Känns inte det lite torrt? Men ja, han verkar ju kunna ha kul iallafall. Micke brukar berätta om sin vän som var på en fest en gång och fick en kommentar:
"Vi kan i alla fall ha roligt, utan att dricka!"  varpå Mickes vän svarar
"Jaha? Jag kan faktiskt ha tråkigt fast jag är full också!"
Tycker det är lite roligt, men vill inte att Micke ska veta det, han blir lätt skrytsam då.

Systrar i jeans 2 (andra sommaren) kommer på film i sommar, ska vi se den? Sen kommer ju sex and the city-filmen i vår. Den ska jag se med HTILYS, varesig ni vill eller inte!

Långt inlägg, kommer inte orka läsa det själv.
Men puss på dig din lilla nyckelpiga (stämmer det där med prickarna på nyckelpigan visar hur gammal den är?)
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: K

Åååh, ni kmr vara värsta brunisar på lördag ju ;p Men men, i´m happy for you .. iaf lite ;) hahaha. Love you girl!
HTILYS, det var länge sen det ;) (L)

2008-03-21 @ 12:00:42
URL: http://kristinh.blogg.se
Postat av: lillli

björn var (tror jag ) på ikea idag

2008-03-21 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0