thihi

Ikväll jobbade jag på travet, hEhEhE. Lite rikare nudå.

Alltså min hud slutar inte flagna. Smörjde mig som en tok hela kvällen igår, men kunde inte somna för jag var tvungen att klia överallt. Och imorse är man liksom helt fläckig :'( BUÄÄÄH.
Lina heter "jag vill tillbaka"  (till grancanaria syftar hon på) på msn, lite orättvist att heta så faktiskt när hon ska åka till Costa Rica om drygt en vecka (helt sjukt, jag har inte fattat att hon ska iväg flera månader!!!!???). Jag menar, en annan har ju inte råd att åka nånstans på tio år efter denna resa. FAN FAN FAN (som thåström så fint sjunger)

Jag fes just men min p-vän märkte inget... pjooof. Jag har faktiskt haft ont i magen i flera veckor, så imorgon tror jag att jag ska beställa tid på vårdis (vårdcentralen) för att kolla att magen mår bra, eller om den har något fel. Jag har ju faktiskt haft förstoppning när jag var liten, kanske har jag fortfarande men från det.

Nighty girlies and boyies.
all my love
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0