17.45

Har spelat lite cs här i lägenheten i stan. Myst med Tesla har jag också.
Nu väntar jag på att mamma ska hämta mig här och så ska jag få bilen, möta Tove en sväng. Sen var det väl meningen att jag skulle träffa Sanna och Linda och prata om festivalen.
Intresseklubben, någon?

Måste verkligen åka till farbror doktorn och kolla magen, det blir fan inte bättre. Snarare tvärtom, värre. Varför gör det så ont? Och varför får jag ingen tid på vårdcentralen? Akuten nästa. Tror jag åker efter körövningen på torsdag.

Detta kommer bli en lång helg. Det är körfestival i sundsvall, och alla ungdomskörer ska då träffas och sjunga och ja, inte vet jag... dansa? Känner att jag bör ta mitt ansvar och lära mig låtarna, men det är så mycket just nu.

Förhoppningsvis är min dator lite friskare nu när jag kommer hem i alla fall. Har kört ett virusprogram och ett spyware program på den nu. Ska även få en firewall. Slippa formatera vore ju skönt!

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0