18.00..typ

Skulle alltså spela över fler låtar på mitt band som jag lyssnar på i bilen. Vet inte hur sjukt oteknisk jag måste vara, men efter att ha spelat över ett par fem-sex låtar iallafall (vilket tar sin tid!!) sätter jag i bandet i bilen och bara EN jävla låt har fastnat. Herregud! lessamt eller.

Nu sitter jag och undrar lite vart Micke kan vara. Jag och Qpo skulle nämligen träffa honom för tre timmar sedan och sådär va. Men när vi kom dit så var han inte där och det går inte att få tag i honom. Han har glömt mobilen och inga andra vänner vet vart han är :S tokigt.
hoppas han har vett att höra av sig snart.

en liten glass, ja tack.

peace
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0