ÅHhh..

Ganska fint väder ute. Men det ser blåsigt ut. Ska väl gå ut och känna ifall det är någon värme, kanske äta på balkongen?

GRATTIS min kära vän Tove, som tog körkort idag! Snabbt och bra gjort! Du får komma och hämta mig om du vill? Så kan vi åka nånstans.

Jag vill så hemskt gärna åka till släkten, men jag kan inte, inte denna vecka. Har jobb, och massa kör. Sen känns det lite onödigt då mormor kommer när jag fyller år. GAH. Vet inte hur jag nu ska göra.

Just nu ska jag iaf borsta tänderna, kände min fruktansvärda andedräkt just. Att man kan lukta så illa i munnen är för ett mysterium...

PEACE
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Kicki

GRATTIS TOVIS ;)
Meeen nästa påsk sofia, då är det dags för en favorit i repris uppe i norrbotten ;)

2008-05-12 @ 15:15:20
URL: http://kristinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0