asdasdff

Vad händer idag då jao???
Jag vaknade för ett tag sen och vet inte vad jag ska göra.
Och ikväll spelar på nationalteatern och Maskinen (lol). Skulle vara kul att se. 210 kr för nationalteatern och 100 kr för Maskinen. Har Maskinen gjort någon annan låt än "Alla som inte dansar är våldtäksmän?".
Äh, jag är nog alldeles för dålig på Maskinen och för fattig för Nationalteatern. Såg ju dom GRATIS på liseberg förra året. Det var nice.
Jag vill till göteborg igen. Och så skulle jag vilja se gotland. Sägs ju vara fint :)

Såg uppdrag granskning igår. I stockholm finns något som heter Maria Ungdom där fulla ungdomar får "sova ruset" av sig. På en vanlig fredag kommer det ca 10 ungdomar dit, och under valborg kommer det ca 40 ungdomar (de flesta mellan 15-16 år).
Se vad man lär sig. Jag orkar inte engagera mig så mycket i det där. Vill man dricka så dricker man, eget ansvar ju. Däremot är det sjukt hur små folk är när dom börjar dricka. GAH.

Nåja
Ring mig om du vill hitta på nåt!
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0