back

Tillbaka i huset och framför datan.
Gick ett varv runt sidsjön med Julia. Så jävla skönt. Det behövdes kan jag meddela. Och superfint väder. Ring igen Julia och dra ut mig på sånt där. Beach 2008... you know....

Sen ÄNTLIGEN bjöd Eddie på tårta, har nog tjatat om det i två veckor nu... Han fick blommor av mig, som tack liksom. Skulle spela basket men Lilli vägrade. Så vi åkte till Julia igen och kolla på björn gustavsson, tywp.

Imorgon är det mösspåtagning, tänk att det gått ett år sen jag var där.. SINNES FAN. Nåja, ska eventuellt dit med Lilli och hennes kompisar (har hon såna?) och leka vuxna, hehehehehe..

GOD NATT
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: lililii

men jag betalar dom ju !

2008-05-28 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0