bilder

Ja, vaknade av ett ryck. Ville verkligen kolla i gamla fotoalbum, det är nästan som en hobby för mig. Jag älskar det.
Undra om det var bättre förr? Det ser ut så på bilderna i alla fall.

   

1. Jag typ 1 år
2. I was the sweetest kid (a)
3. Jag med min pappa och mina systrar

     

1. Mormor, kusin Johan, jag, kusin Stefan och kusin Sara
2. Jag och kusin Sara, 1992. (Det diademet har jag fortfarande kvar)
3. Jag och kusin Johan "målar" mormors sommarstuga med vatten
3. Jag poserar

   

1. Jag (nyvaken) Margaretha och Lina, på GC!
2. Ida Andersson och jag (i raaasta!)
3. Så såg jag ut för fyra år sen...

Resten vet ni nog...
peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmmm - kul att du visar FINA bilder av mig :) Hoppas du har det bättre i magen. Vet hur det är ...



Hörde att mormor kommer till dig till helgen.



SKÖT OM DIG! STOR KRAM

2008-05-31 @ 21:50:47
URL: http://eliasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0