blää, söndag?

Det känns ju som en typisk söndag idag, eller?
Så sjukt seg och så har jag typ tappat rösten, galet. Kunde fan inte prata igår nästan. Lät som målbrottsbarna.

Undrasaflundra vad som händish idag då. Alla verkar banga och så. Inklusive jag själv dådå. haha, funderar på att köra bil och typ ha en mysig kväll bara. Undra ifall tove tycker det låter bra? Eller om hon just nu står i systemetkassan och handlar alkohol åt oss (OSS!).

Spelade basket (21) igår, jag vann överlägset första gången. Sen kom jag tvåa precis efter Eddie. Man kan ju inte rå för att man äger wöööööööööööööh. Lilli vann iaf för schysstaste stilen.

Nu ska jag hosta slem och typ, äta pizzarester? som kompensation för att jag inte har någon glass.
Bilder kommer väl sen, har lyckats dokumentera lite faktiskt.

PEACE
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0