counter-strike 1.6

Spelade typ hela kvällen igår med Eddie och hans vänner. Det var kul, hade inte spelat på länge.
Skönt också att slippa spelarenan lite, haha. Buggar bara där för mig, plus att man kan ryssa fritt, HEHEHEHE.

Nu är jag lite stressad, om 20 minuter ska jag vara på jobbet. Men det är fint väder, hoppas vi är ute mycket, då ska jag sola. Men jag och Lilli ska ändå sola efter mitt jobb.
Haha, alltid denna strävan efter att vara brun. Jag hatar att vara blek, inte nog med att man ser så grå ut, så får jag asdålig hy. Min hy älskar sol och värme. Den är alltid som bäst på sommaren:) så vadå? you can't blame me...

ha en trevlig dag kära vänner.
/sofiasniper

p.s. idag ska jag ta med kameran och försöka få några bilder tagna, jag förstår att ni lääängtar efter att få se mitt superfantastiska asballa liv. d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0