dagen

Gick och åt donken (som lunch) vid ån, mycket mysigt. Men tyvärr massa moln.
Åkte till Ikea med Tove och Sanna, där köpte jag bikni av Lilli. Snart ska vi dra en pizza hos Sanna. Nyttig dag! :)

Har varit sjukt sugen på att grilla eller vara ute och festa lite, hela veckan. Eller varje dag det varit bra väder. Blir ju lite så nu. På Sannis ballkong.

Jag var i tidningen idag, fyfan. FYFAN säger jag bara. Och alla som ser det skrattar, vad säger det om mig liksom? Ser otroligt skev ut på bilden. Nåja, det är väl dags att se sanningen i vitögat efter (snart) 19 år. Det är så jag ser ut. Har bilden på datorn, kanske lägger upp den sen, när jag vant mig.
Jag lever på Ida Anderssons filosofi, "Om man blir ful på bild, är man snygg i verkligheten". Right?

sol&värme
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Lina

Finns bilden pa St.nu? Hittar den inte!

2008-05-09 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0