eftermiddag

Nu är det eftermiddag och jag har hunnit vara med Kicki, supermys att träffa henne.
Vi var ute med Tesla i solen, det var inte sådär jätteuppskattat av Tesla, hehe.

Nu vill jag åka och köpa en router så jag kan flytta ut till stugan, börjar redan bli lite less på att bo hemma, nog för att jag kommer göra det annars också, men nååågra meter ifrån i alla fall, haha!

Ska äta middag och sen försöka ta mig till Linda och ha möte om Drakrocken. Var ju och fixade lite med det idag, it was funny! Måste trycka upp flyers innan Sweden Rock så Linda och Sanna kan dela ut där.


sötkicki (bild från i lördags på kebabcity!)

LOVE
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: kicki

men fuck you ;p

2008-05-24 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0