fredag

ja, vilken dag. har inte gjort nåt. tog mig ut en sväng förrut och skjutsade mamma, allt som hänt haha.
Jo spelade lite cs också, det var fun. Spelarenan funkar verkligen inte för mig, orkar inte tjaffsa med det längre!

Nu borde jag verkligen gå och duscha, luktar värre än Lilli snart.. ska käka pizza sen, det går bra med min "diet beach 2008" här haha.

Nåja, Margaretha kommer hit sen tror jag xD Hoppas hon kan berätta lite om Lina! Men snart är hon hemma och kan berätta själv. *längtar*

ha en trevlig kväll
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tove

men svårt att komma ihåg att jag varit där och underhållit dig också!! du är ju som lilli i tidningen... hon nämner inte heller mig..

2008-05-23 @ 18:20:51
Postat av: sofia skämms

FÖRLÅT.

ibland är det lätt att man glömmer dig, för du är lite kort. du syns liksom inte...

hehehehehheehhehe

men jag älskar dig ändå

2008-05-24 @ 14:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0