fuck man seriöst

Störigt värre igår då.
Tar ju sällan bussen nuförtiden (körkortet...) vilket i och för sig är dåligt (för miljön). Men i alla fall skulle jag ta bussen igår då. Bussen nedanför mig här, skulle ta mig till navet, där jag sedemera skulle byta buss.
Men trot på fan så är bussen här nere sen, så jag kliver på, betalar 13kr, för att åka ca 400m till navet, där jag ser hur alla andra bussar redan lämnat navet... Liksom? Vad är oddsen, med tanke på hur sällan jag åker?

Summa summarum: Jag betalade 13 kr för att sen ändå får GÅ hela vägen. Vilket har resulterat i träningsvärk idag. Jag har alltså återigen blivit påmind om hur jävligt dåligt tränad jag är. TACK kollektivtrafiken.

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0