graowr

Äntligen hemma från jobbet. Idag var verkligen en pina att jobba alltså. Dock var jag nästan inte alls bakis, men så jävla trött och ont i benen.

Igår var jag med lilla ägget (Lilli och Eddie). Vi drack på och sådär, och jag och Lilli började som vanligt prata politik. Då kom nån jävel och påstod han var rasist så jag och Lilli flög på han (inte fysiskt) och det vart en jävla liv. Så vi bestämde oss för att åka vidare mot stan, då glömde bussen oss osvosv.

Herregud. Konstigt men roligt valborg. Missade även mina vänner Sanna och Kicki. Jag glömde heeelt att höra av mig, så typiskt. Förlåt :(

Nu ska jag duscha , fifan.


det blir som 2006, lilla ägget och jag!

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0