inga bilder

nä, jag tänker hela tiden att jag ska fotografera mitt liv och visa för er, kära fans! Men det går dåligt. Har inte tagit en bild på jättelänge. Och dom bilder har jag tagit går inte att lägga upp pga min virusdator.

Nog om det.

Giffarna Djurgården blev en mållös match. Jag hade den känslan från de första minuterna. Men det var dock en spännande match och giffarna spelade superbra imo.
Kallt var det i och för sig brr.

Idag när jag sjöng på konfan (konfirmationen), var ett av "mina" dagisbarn där. Vilket får mig att tänka på att jag imorgon ska jobba på dagis! Hoppas det blir fint väder då. Så vi kan gunga och sådant.

nu, CS!!
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0