ingen bra dag

Vet inte om jag vaknade på fel sida eller så, men jag känner att dagen kommer bli piss. Kanske för att jag börjar jobba nu till tre, sen ska jag hämta Lilli vid fyra för att börja jobba fem igen, till tio!!
Sure, pengar, men det är superfint väder och jag är supertrött och förkyld! Sen imorgon ska jag till Kicki och eventuellt förtära alkohol men jag funderar starkt på att strunta i alkoholen för att bli frisk. Får se hur det blir.

GAAAAAAAAAAAH. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Hatar såna här dagar. Nivet, när man typ får ångest av att vakna, det är en klump i magen och man vill absolut inte att dagen ska börja... så känns det idag. Vet inte varför egentligen. Trivs ganska bra på båda jobben (?!:S)

Börjar om en halvtimme, kanske ska göra mig lite klar dååå. BUHÄ :(

Ha en bra dag friends :)
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0