jaha nehe

jag som skulle ta massa bilder. Men nej, då verkar inte kameran funka. Strunt samma, ni får en gammal bild då.

Många av er, undrar säkert varför jag kallar mig "sofiasniper". Vi kan börja med att jag heter inte "sniper" i efternamn.
I ettan på gymnasiet, var låten "superfitta" av snook, väldigt populär. Men man lyssnar ju inte alltid på texten.. så väl. Det gjorde dock min klasskompis Aina, och uppmärksammade att de sjung "såfiasniper, shake her ass".
Därefter startade vi den ökända gruppen "vågen", där alla fick varsitt - passande, smeknamn. Och sofiasniper blev då mitt!
I vågen, ingick;

       
1. LilliVonDrilli
2. LindaLee
3. FylleKicki
4. Berra
5. Sofiasniper (JAG!)
PLUS
6. CarroBarro
7. DuracellHanna
(som jag inte hittade något kort på!)

Så var det utklarat.

fred&kärlek
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Fyllekicki

Jaa alltså vilka tider ;) DuracellHanna var ju vääärst, hemskt pinsamt för mig iag ;) (a)

2008-05-05 @ 20:20:45
URL: http://kristinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0