mösspåtagning

Nu är det ett år sen det var mösspåtagning, exakt (kanske inte exakt men..) ett år sen jag tog på mig den jävla mössan och hade hur kul som helst. Lite pinsamma var vi men det var sjukt kul .
Synd bara att vi började dricka såpass tidigt att ingen av oss orkade gå ut på kvällen ahahh.

Hoppas verkligen alla 89or (dom som är lite bättre med andra ord..) har lika kul som vi hade :)

Tänkte ta med Tesla ut på en prommis, snart. Tänkte också köpa skossingar, behövs verkligen . Kanske kan övertala mami att åka på skokanonen (tag tre, betala för två!).

Vill också gå ut ikväll som alla andra *cry* . Men jag ska ju jobba 10.30 imorgon satt... verkar inte blir nåt. ÅH typiskt mig att bli helt less och hysterisk när jag missar en liten utgång.. crazy me.

sucker
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0