muuuusik

Okej, ibland brukar jag skämmas för mig själv. Jag skämms över den musiken jag gillar, ibland. Den varierar ju nå jävulst.
Jag brukar inte jämt säga vad jag lyssnar på. 

Ttill exempel börjat älska Ken Ring. Han som jag förrut påstod mig "hata". Jag har ändrat mig. Och jag är till och med sur (SUR) för att jag inte fick se honom igår (?!).

Jag älskar också Håkan Hellström. Och jag är typ den enda?

Sen kan jag inte sluta älskar techno, eller sånahär fjortis-remixer av gamla låtar.

Jag menar, ni förstår ju att jag har det jobbigt som är såhär?! GAH.

/sofiasniper .. från en rosa helikopter

Kommentarer
Postat av: Dellan

Håller med dig fethårt! Förutom Ken ring, Rap tål jag inte:P Techno kan man ju typ bara dansa till ?? :) Hellström e kung. Kent är bra ocks ^^

2008-05-04 @ 22:26:02
URL: http://hivesare.blogg.se
Postat av: Danni

Äh du ska inte behöva skämmas för vad du lyssnar på, men jag förstår vad du menar! Förresten så känner jag många som lyssnar på håkan :P

2008-05-04 @ 22:27:30
URL: http://danniellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0