Nu funkar det!

Funkade inte att logga in förrut, förstod inte varför men nu är det kirrat!
Superfint väder ute, inte så varmt men ändå:) Sommarkänsla liksom.

Nu vill jag verkligen spela basket, jag borde införskaffa en boll kanske.. eftersom ingen MED boll vill spela med mig.

Nåja, du anonyma (hacke?), jag spelar gärna ps2 med er :D som sagt, har ju inte så jävla mycket för mig när jag är arbetslös såhär. Appropå det ska jag nog söka lite jobb nu!

Justja, har fått tid på vårdis nu. På tisdag.. ska bli jävligt skönt, eftersom det bara blivit värre och värre. Vill helst ha tid nu, men ska sluta whina när jag nu äntligen fått tid x)


   

1. Jag för någon dag sen
2. Gissa vem?
3. Snart flyttar jag!!!

PEACE
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy helvete vilken snygg tjej, tänk dig seriöst att jag var tillsammans med henne.

2008-05-23 @ 15:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0