ojojoj

Ja, om en timme ska jag väl vara i skönsberg, där vi ska grilla. Men det ser mörkt ut (på kameruns avbytarbänk, heheheheh)
Jag ska alltså hinna göra sallad, duscha, klä mig, platta hår och sminka mig, innan bussen går, om 35 minuter..
GLHF säger jag.

Solade idag med Lilli, vi fick liiite färg. Men vi satsar på mer, eller ? hahah. Jag vill inte vara alltför blek på beachen, ELLER när Lina kommer hem :| Hon kan ju inte bara komma och komma, och tro att hon är nåt bara för att hon varit i Costa Rica, hehe.

Tesla är lite sällskapsjuk och jag får dåligt samvete att jag snart ska iväg igen, när jag varit borta hela dagen. Men hon vägrade följa med när jag frågade... så liite får hon skylla sig själv:( men ändå!!

Ha en trevlig kväll

PEACE
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0