pfaah

Man försöker ju alltid vara positiv utåt sett. Speciellt i bloggar som är så ytliga. Men det går ju inte alltid, man kan inte alltid vara postiv och låtsas som allt är bra. Fastän det oftast funkar, eftersom man tillslut börjar tro på det själv.

Nåja, idag är en sån dag då jag faktiskt inte orkar vara glad. För jag är inte det, är det okej?
Jag är skitless på allt. BLÄ. Och ja, det finns orsaker, men det tänker jag hålla för mig själv. Annars skulle vi få ett mils långt inlägg, och palla?

Är i haga nu och försöker få min dator att lyda (eftersom jag fortfarande inte har formaterat den?!). Det går så jävla dåligt, för den lyssnar inte ett skit.

Ska iväg och sola med Lilli snart. Vet inte vad jag ska göra sen... ring om du har lust, plz.

/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0