this day is not over

Nä, har varit på dagis från halvnio till halvfem, SUCK. Det var livat och glatt på småbarnsavdelningen. Lite fööör livat tror jag. Man är helt slut nu.
Och strax innan jag skulle sluta och började njuta av att få vila, fick jag sms av min körledare Lars, och kom på att det var ju kööör ikväll. Han skrev att Sundsvalls Tidning ska komma dit.
Jippie, jag som verkligen är skiitsnygg idag, NOT. hahha. nåja, han kanske redigerar bort mig. Tove lovade att vara sympatiful med mig, typ.

Har ett band i gamm-saaben nu med massa musik. Känner mig faktiskt jääävligt cool när jag kör runt i stan och lyssnar på musik. Brukar veva ner rutan, digga med huvudet och skrika "tjeeeena brudar" åt tjejer på trotoaren. Nej, det var lite ljug. Men däremot är det en mycket trevligare upplevelse att köra bil när man har musik.

<-- JAG = COOL.

OJOJ, ont i halsen också.

hoppas du haft en bra dag.
visa repekt och tala om för dina nära att du älskar dom, det behövs.
peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0