blogg blogg blogg

Har suttit och läst i gamla blogg-inlägg just. Vilken minnen och känslor det river upp :D Roligt men obehagligt på samma gång. Längtar lite tillbaka till vissa saker, men ändå är det nog bättre som det är nu. Kanske.

Snart börjar gossip girl och sen är det ensam mamma söker!! Superbt. Jag är nästan säker på vilka dom kommer välja, hihi.
Undra när Simon tänkte vara tillbaka från hans familj och släkt (farsdag, you know..). Han sa vid fem sex tiden, vilket jag såklart förstod att det inte skulle bli. Men jag tänkte mer - undra om jag hinner somna innan han är tillbaka? Aja. Han hör kanske av sig.

Inge fest nästa helg tror jag. Jobb på fredag ju, sen vill jag hinna umgås med Simon för sen åker jag nog till stockholm på söndagen och ska se fotbollsgalan. Trevligt värre.

jobb hela veckan....

sofia says BYE

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0