fan

Jag tror Gud verkligen har roligt meed mig. Han driver stenhårt med mig och min sömn.
Jag har verkligen problem med min sömn. Dötrött var jag igår från sextiden och framåt. Trodde jag skulle somna framför tv:n, så jag och Simon la oss och såg en film i sängen vid halvtio-tiden. När tror ni jag somnade? Halv två ungefär. Lagomt kul att kliva upp idag då..

Seriöst! jag är så sjukt jävla less på att sova för lite. Och aldrig tar min kropp igen det. Tro mig, jag sätter en miljon kronor på att jag inte kommer somna ovanligt tidigt idag, för att liksom "ta igen" att jag sov så lite i natt.. onej onej. Kommer vakna lika död imorgon också.

skjut mig
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0