FOTBOLLSGALAN 2008

Vilken lyckad kväll.
Och vad kändiskåt jag är. Märkte jag. Jissus.
Kvällen började med champagne, efter man gått in på gröna (????) mattan. Massa fotografer runt om, inte för att de tog kort på mig men ändå.
Sen fick vi middag och prisutdelningarna började innan tv-sändningen. Underhållning var det också.
Såg Zlatan, Henke, Kim Källström<3, Chippen, Arne Hegerfors, Hanna Ljungberg, Martha osv. Sen icke att glömma, så såg jag Pelé!! Skryt skryt sniper xD

Annan fakta - jag köpte en döcool tröja för 800kr, och två par skor för 150kr.

lite pics
     

   

   


Kommentarer
Postat av: lilli

så jävla coooolt :D

2008-11-18 @ 21:17:50
Postat av: kicki

fyfaaan vad du är ball! du och kim på sista bilden var ju klockren ;)

TIIST <3

2008-11-19 @ 08:57:40
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0