FYFAN för tidiga mornar

Nu skulle jag göra lite vad som helst för att de ringde och sa att jag inte behövde jobba.
Så jag fick krypa ner i den varma sängen igen, brevid Simon. Tusan alltså va jobbigt det är att kliva upp tidigt. Det är för fan mörkt ute, är inte det liksom... som ett tecken att man ska sova då? Det tror fan jag.

Verkar dessutom vara storm ute, fyfan.

Nä, frukosten är svald. Nu ska jag bara sätta på lite makeup, borta tissingarna och sedan borsta bilen och åka.
Hörs efter 17.00 imorgon (det är då jag slutar... då är det mörkt ute igen... snälla gud ta mig)

kiss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tove

tissingarna? i like it

2008-11-24 @ 13:07:09
Postat av: sofiasniper

*det är tänderna

2008-11-24 @ 16:26:15
Postat av: Anonym

vilka tissar?! :p

mohaha! Fyyy för dig just då!! ;D

2008-11-24 @ 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0