god kväll

Idag har jag jobbat från 08:45-15:30.
Låter inte så länge men det tär på en. Särskilt med bara en halvtimmes rast och massa gråtandes barn.
Barn är ju de sötaste, men ibland vill man ju bara be dom rycka upp sig.
Liksom, OH NO, nån knuffa dig så du ramla - ställ dig upp då. Sluta vara så ostadig.. men så säger man ju inte. Såklart.

Simon bjöd på biteline efter jobbet. Och sen somnade vi - som vanligt. Tur att han är en sömnkrävande person, han sover alltid när jag sover xD

Usch, jag rapar vitlök. Blä.

 
mina undebara tights jag hittade på GINA TRICOT.
Och så myströjan från HM.

 
simon matchar min katt. han leker gulligt med henne.

peace out
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0