God morgon mitt herrskap

Idag är jag uppe i tid för att åka och sjunga på Jula. Kom inte och titta, kommer nog inte se/låta bra. Gud vilken pessemist jag är. Nåja.
Tänkte faktiskt skippa kören idag, av ren lathet. I onsdag kunde jag inte komma på grund av illamåendet, söndagen innan hade vi nån mässa som jag inte kom på pga dåligt i halsen. Men idag tänkte jag skippa av ren lathet, för att jag var så jävla trött sen igår. Men sen kom jag på vilken dålig människa jag skulle vara då. Så nu släpar jag mig upp i alla fall.
Om en timme ska jag vara där. Bråttom.

Ser ni va tråkig bloggen blir utan bilder? Varför lägger jag aldrig in bilder? Jo för jag glömmer ladda kamerabatterierna. Och sen är jag så fruktansvärt lat så ni anar inte. Har bilder att lägga in som är en vecka gammal men varje gång jag sitter vi datorn och tänker lägga in dom, är kameran i ett annat rum och då orkar jag itne xD

ikväll ska jag till kicki!

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: k

ladda batterierna tills ikväll och ta med kameran även om den ligger i ett annat rum ;p

TIIST <3

2008-11-29 @ 10:41:23
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: t

haha, duktigt! sjöng ni nå fint då? det är ju ändå rätt kul när man ser folk som går förbi le. fast det kanske inte var nåt folk? det är ju ändå ekonomisk kris... glad första advent!

2008-11-30 @ 14:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0