hej hopp

Nu är det lördag. Jag är vaken tidigt för jag och Kicki ska till skopunkten där Kicki ska kolla på skor, sen ska hon på systemet (jag är inte 20 än och nej hon ska inte köpa ut åt mig.)
Och sen ska vi jobba, slita och pusta. I hela... fem sex timmar. Suck. *tänk på pengarna*

Lilla skrot (katten) är en buse. Igår när jag hade varit och jobbat, hade hon hoppat upp på bänken och slitit ner bullpåsen jag tagit fram tidigare på dagen. Alla bullar var ätna på, tjockis!
Sen smet hon ut under bilen häromdagen, men snön var väl lite för kall.. så hon ångrade sig och sprang in.

Mysigt idag när det snöar:)

ha en bra dag
/sofiasniper



Kommentarer
Postat av: Lina

Oj, äter hon bullar... Sötkatt!

2008-11-23 @ 13:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0