hej

Idag är det FREEDAHAAAG!
Fan va nice (schysst kuk) hehehhehehehhe.
Simon spelar tv-spel här brevid mig och idag ska han och jag jobba i kiosken efter alla andra övergett mig :| ska försövrigt börja överlåta det där extrajobbet till någon annan (ev Lindas lillasyster och hennes p-vän!)-

Sista dagen hos barnen. Jag önskar jag kunde visa bilder, berätta namn och allt de gör, men jag har ju sekretess. Men förstå att dom är söta!!!

Idag har jag ätit
Två mackor till frukost
Ett päron till fika
Spagetti och köttfärssås till lunch
En macka och kaffe till mellanmål.

Middag lär bli på kiosken.. burgare. Vet att det är onyttigt, men jag är inte hungrig nu och det är så lätt gjort när man är där.

ha en trevlig helg suckers
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0