I have a dream!

Nu är det slut på det här! Nu får det vara nog. Jag testade just ett par byxor jag inte använt på ett tag, och nu fick jag knappt på mig dom. Jag har gått upp i vikt. Jag har vetat det hela tiden, men jag nekar det lite, sen tränar jag lite och sen skiter sig allt.

Men nu jävlar ska det bli ändring. "Skräpmat", godis och chips, enbart en dag i veckan! Sen tog mamma med en motionscykel från mormor, så den ska jag börja träna på, minst två gånger i veckan, plus gå på löparband med mitt friskiskort.
Herregud! Så här kan det inte fortsätta.

Tycka vad man vill, men minst 7 kilo ska bort nu. GOGOGO!

peace
/sofiasniper

p.s. haha, kommer du ihåg Lina när jag sa sofiasmart och du tyckte jag sa sofiasmal, eller hur det var! haha! d.s.

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA! DU sa "Sofia Smal", men du skulle säga "Sofia Smart"!

7 kg? Satsa på att tajta upp o bygga muskler ist för att gå ner vettu! :)

2008-11-15 @ 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0