JOBBAT KLART

Duktiga Sofia.
Tänkte berätta för er hur en dag på dagis ser ut. Och se om ni känner igen det.
Det är inte exakt, men typ såhär:

07:00-08:00 : Dagisbarnen anländer och hejar på varandra, gråter iväg sina föräldrar osv.
08:00: Frulle! Mannagrynsgröt eller fil. Oftast.
09:00: Sångsamling.. "valpen min tycker om att ha skoj..." tex
09:30: Ute och leka i snön. Gräva springa och gunga.
10:30: In, klä av sig och blöjbyte.
11:00: Lunch.
11:45: Vila lunch.
14:00: Mellis
14:30: Blöjbyte igen
15:00: De första föräldrar börjar dyka upp
17:00: De sista föräldrarna dyker upp

Massa lek är det ju naturligtvis som jag inte skrivit upp. Men det förstår ni ju själva.
Nu ska jag åka till Simon och duscha, måste få bort bajslukten som förföljer mig efter alla blöjbyten idag. Puuh.

love yah fags

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0