less less less

Blir så jävla less på min bank (NORDEA!!!).
Andra gången det händer nu att jag gör ett kontoutdrag och har massa pengar på det... men sen när jag ska handla på det så är kontot tomt.
Jag vet att det kan ta någon dag innan det syns att det är draget från kontot, men inte två dagar väl?! Mitt i en vecka. Ja så nu ligger jag minus på kontot igen.. fitthuvud.


Sen har jag sömnproblem också. Kan inte somna på nätterna, hur tidigt jag än klivit upp eller hur lite jag än sovit natten innan. Någon som har nåt tips?

kissen är i alla fall söt. Tror jag ska kalla henne bollen. eller skrotis.


svordom
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: duvetvem

jag älskar dig!! och skrotis ;)

Kan hata nordea åt dig om du vill! (a)

TIIST <3

2008-11-04 @ 22:03:19
Postat av: Anonym

den kan heta skrutt!

2008-11-05 @ 11:05:57
URL: http://klingstajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0