me <3 rostat

Det gick bra på dagis idag. Skönt att sluta tidigt dock. Känns som den här veckan varit galen, vikarier och för lite personal osv.

Trots att jag slutade tidigt har jga inte gjort något viktigt alls. Kanske ska köpa solkort nu. Vore ju super att känna sig lite brun inför vintern.

Imorgon kommer bli en jävlig dag. Jobbar från 09:00-ca22.00. Så jävulst jobbigt. Men men, det är pengar pengar.
Pengar rullar in. haha närå. ska faktiskt försöka spara lite.

Men nu till en viktig fråga. Linda (pärlan) fyller snart 20år. vad ska vi köpa åt henne?
(hon läser ändå inte min blogg så skriv på)

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tovi

aj fan, just ja. hon kan få en äkta diamantprinsesstiara. för hon är en äkta prinsessa! fast det kanske är lite över budget... hon kan få en bastukväll. vi har ju bastu i källaren. fast den är liten. kanske 5 flickor går in. jag kommer hem den 12e :)



vi kan kidnappa henne till juniskär och festa sönder och sova över. synd att vi inte har nån bastu där.. haha fan vad besatt jag är av att basta!! vad tror du hon vill ha/behöver från oss?

2008-11-27 @ 18:21:54
Postat av: kicki

är vi många som är på kanske vi kan åka bort för en natt, till en annan stad. elr varför inte boda borg dit vi tog Elin ;)

2008-11-27 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0