om dig och din pojkvän

5 Skillnader mellan dig & din pojkvän:
1. han älskar all rockmusik, inte jag
2. han är blond, jag är brunhårig
3. han gråter aldrig på film, det gör jag
4. han dricker helst öl, jag sprit
5. han älskar mig, jag älskar honom ^^

5 Likheter mellan dig & din pojkvän:
1. vi tycker om samma mat
2. vi gillar samma tv-program
3. båda bor i haga
4. båda är morgontrötta
5. vi gillarmusik 

5 Bra saker med din pojkvän:
1. han är snygg som satan
2. han är lättroad
3. han blir sällan sur
4. han gillar att äta (som jag)
5. han gör mig glad

5 Frågor om er:
1.. Hur träffades ni första gången?
hemma hos simon, när han hade fest
2. Hur länge har ni varit tillsammans?
haha, räknade på det igår - snart 5 månader! galet länge
3. Älskar ni varandra?
nej!!! DAH
4. Vad är erat starkaste minne?
hur jobbigt det var när han jobbade i gbg
5. Är ni tillsammans om 10 år?
om vi fortsätter ha det såhär bra, så ja

Kommentarer
Postat av: t

göllit. det är bra att ha det nerskrivet. konkret :) puss!

2008-11-28 @ 13:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0