onsdag

Jobbade väldigt lite idag, knappt 4 timmar. Men sen sov jag 1½ timme ungefär. Jisses vad skönt det var!!
Sen träffade jag Linda efter kören, längesen men dock lika trevligt varje gång.

Skrutt är ett bra namn, den som nu skrev det. Har faktiskt tänkt det, fast skruttis.
Nu ska jag äta och sova. Min mat och sov-klocka går på högvarv fanimej.
Imorgon blir en längre dag, hoppas jag är utvilad då. Fredag kommer bli mardrömslik. Fyfan.

Jedi Mind Tricks är så jävla bra. HEHEHE.
Ikväll går väl alla dårar ut och festar. Lillördag. Själv har jag pensionerat mig från alkoholen och festandet Hehee.
Tack och bock
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sa skrutt din skrutt!

// JULIA KRISTINA BLIXT

2008-11-06 @ 12:35:48
URL: http://klingstajulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

men schårven då?! ;) (tjorven alltså)

2008-11-06 @ 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0