puuh

Har jobbat klart idag. Fick faktiskt sluta tidigare (OMG!). Skönt!
Jag och Simon åkte sedan ut till Ica Maxi där vi köpte massa mat åt honom. Nödvändigt :)

Nu sitter jag och nördar vid datorn.

Btw, i lördags hade jag jätteroligt. Var med Julia, Kicki, David och Simon. Drack lite vin hos Julia, sen vandrade vi till Daniel, Anders, Staffan och Per. Vi gick lite fel men det var för att ingen visste vars de bodde riktigt.
Där var massa trevliga people. Sen drog vi ner på stan, skepparn och irish blev det. Mycket trevlig kväll.

bilder ska läggas in, fast det blev inte så många.
 såg ni ensam mamma söker igår då? de valde precis som jag hade gissat. im best.

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0