snart helg

Äntligen är det snart helg. Dock blir det en kort helg som vanligt. När det är jobb från 08:00 - 22:00 så försvinner liksom hela fredagen. Och sen åker jag så tidigt på måndagmorgon så söndag kommer kännas kort.

Nåja. Ett tips är ju att jobba på dagis. Det går inte att vara på dåligt humör. Fastän sju ungar är jävliga och man blir svinless kommer alltid en söthög och kryper upp i knäet och tvingar fram ett leende. Just nu skulle jag inte byta ut det mot nåt annat jobb.

Cyklade just på motionscykeln, gick sämre än väntat höhö. Orkade inte alls mycket. Men vadå? Det är ju bara en början. Säg, till nyår? Då ska jag fanimej palla mer och så ska jag har gått ner minst fyra kilo. Well.. önskar iaf.
Idag har jag ätit:
Två mackor till frukost
Ris, köttgryta, sallad och hårdbröd till lunch
En halv mjukmacka och ett halvt äpple till mellanmål.

peace out brothers
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: t

tjockis <3 du är duktig som motiverar dig själv. hinner vi ses i helgen?

2008-11-14 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0