sovmorgon my ass

Enda sovmorgonen jag har denna vecka. Det är också den dag jag ska jobba över 12 timmar med endast en halvtimmes rast.
Nå vad händer? Simon kommer på att ställa sin klocka på 06.30 och snoozar en timme. När jag då missat en timme av min sovmorgon och tänker njuta av den sista halvtimmen, så står det två gubbar utanför Simons lägenhet och snackar jättehögt så jag ändå inte kan sova.
När dom väl slutade snacka ringde Simons mobil och sen satte mitt alarm igång.
Så jävla less.
Världen är orättvis!

Nu ska jag gå och sura lite... och äta upp mackan.

peace

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: ed

vad händer i haga nu för tiden? längesen vi sågs.

2008-11-28 @ 12:31:09
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0