AAAHHH

Okej.
Nu skulle två saker, eller kanske tre göra mig väääldigt lycklig. 
Hittade just en kattunge som är färdig för leverans nästa vecka. Och jag hoppas veeeerkligen den är ledig. Jag måste ha den, så jävla söt.
Det var en sak.
Sen hittade jag en fin tvåa, som var väldigt billig. Tänk om jag skulle få hyra den? Skulle väl vara perfekt. Vill verkligen ha ett eget boende. Nog för att det är fattigt men, värt det.
Det var två saker. 
Sen skulle jag så hemskt gärna vilja ha lite bidrag, eller en garanterad inkomst. Måste till arbetsförmedlingen. Se ifall man kan bli rik på dom. Eller så fixar jag en lägenhet och söker bostadsbidrag.
Det var tre saker.
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0