dagen som gick..

Började med att kliva upp lagomt sent, äta frukost duscheliduscha. Sen hämta upp pengar av Kicki och Eddie på komvux, ner på stan, hämta upp Sanna och betalade ut biljetter till Magnus Betnér. 
Sen skjutsade vi hem Eddie och jag och Simon köpte gymkort på Friskis och Svetttis, yey. Nu ska vi börja träna!!
Sen vart det kör för mig och sen estetkonsert, som var mycket bra. Kul att se alla småettor som nu går i trean och utvecklats sjukt mycket. Vill inte ens jämföra med mig själv, haha. 

Tittade på Generation Fett. Shit, vilken självförtroendehöjare. Citerar Simon "Det här blir man smal av". Hehe. Sjukt att dom kan bli så tjocka. 
Simon valde dagens citat. Vi satt på donken och såg en kille gå förbi och jag och Eddie uttryckte vår.. avsmak till hans stil. Och Simon undrade varför. 
jag svarar "Men alltså han är ju provocerande ful..."

american idol nu
chao
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0