FEBER

Trodde aldrig jag skulle erkänna detta, men jag gillar en låt av Bokaspers orkester - mitt hatband. Den heter "Feber". Kan inte sluta älska den. Fan.
"...och faaast jag vet att det finns folk som har det väääärre" lalalal.

Igår åt jag och Simon middag hemma hos mig. Det var mys. Sen åkte vi till han, drack lite och ner på krogen. Gjorde inte av med ett krovöre, BRA SOFIA.
Ska försöka spara mina käsh till stockholm. Hur det nu ska gå. Säkert bra.

Ikväll blir det nog utgång med Lina Rumm Dum. Det ska bli funny. Måste duscha och inhandla alkohol nu. System stänger ju tre idag.
Btw, nästa helg åker jag till min släkt och firar mina kusiner som fyller år. Det ska faktiskt bli jättekul att träffa dom! Måste kolla vilka som kan jobba istället för mig på travet.. Eddie? Lilli? Kicki? Nån?

fred
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill jobba. Men jag vet inte hur man gör! Men jag kan improvisera!

2008-10-26 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0