FREEEEEEEEEDAAAAAAAAAAG

Klev upp tio idag.
Idag är sofiasniper lite exalterad, hon ska klippa sig. Vet att jag kommer vara lite ledsen efteråt, för det känns kort, men just nu bryr jag mig inte. För jag har så äckligt nött hår, helt sinnes.

Jag ska till tandläkaren snart. Om två veckor eller nåt sånt.
"Längden på besöket är beräknat till ca 30 min" - eh va?
Brukar det inte bara ta 10min? Vad ska de göra med mig?!:( Kanske inte så svårt att räkna ut när jag hade 7 början till hål sist.........

Jag älskar filmen på danne som blir skrämd. Omg. So funny.

Nej, nu är det apoteket och blåbärstippen som gäller. Kanske man ska ta på sig nå kläder, så folk inte tittar så konstigt på en.
hejpa
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0