GÅSEN

Igår var en segdag, med stort S. Även skönt att inte jobba idag, hatar att kliva upp tidigt på måndagar. Men visst är jag bra som klev upp nio idag fastän jag var ledig? YEAH, vuxenpoäng till mig.

Har ju glömt berätta att jag  var på Magnus Betnér i torsdags. Han var lika bra som vanligt!! Dock måste jag erkänna att jag tycker "inget är heligt" var bättre. Men vad gör det? Han är alltid bra och rolig.
Trots att han hackade ner på vegetarianer, hehe. Inte för att jag är en, men funderar på att bli. Men det är så svårt att sluta, det är ju en vanesak. Sen tror jag att jag ska vänta tills jag flyttat hemifrån, jobbigt för mamma att köpa olika sorters mat, osv.

Lördagskvällen var mysig. Var först hos Simon, sen gick vi till Fredriks repa. Där tillbringade vi resten av kvällen, tills tröttheten tog över.

Nu ska jag se "flushed away"

peace out
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0