havin' fun

Vem:
Saknar du:  Tesla

Vill du döda: vet inte
Rörde dig sist: Simon
Vill du slå: Julia på singstar
kysste dig sist: Simon
Kramade du sist: S
Vill du prata med: Linda, men hon är på väg till stockholm
Skrek du på sist: S
Vill du vara som: mig själv!
Sårade dig sist: Simon
Vill du bli galet full med: Lina - imorgon!
Gjorde dig riktigt glad senast: Desperate housewifes
Fick du sms från senast: Bankai.
Ringde du senast: Simon
Ringde dig senast: Balders dagis
Är snyggast på jorden: DU

Har du:
För många vänner:
ja, jag ska nog göra slut med några.. DOH
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: japp
Någon annan psykisk sjukdom: cpstörning
Någon fysisk sjukdom: brukar skylla på astma men det är nog dålig kondition
Någon skada: bruten fot i sommras?
Färgat håret: mm, fast inte atm
Brutit några ben: foten jao
Några piercings: öron navel tunga
Egen dator: typ
Bra självförtroende: lagomt
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: haha minns inte
Varit kär: jaa
Dumpat någon: jupp
Stulit någonting: japp
Lämnat landet: hehe ja
Tuttat eld på nått: pyroman - klart som fan
Gjort något olagligt: suck ja

Hur:
Går du: lite klumpigt men dum-foten
Svarar du i telefonen: Sofia
Fördriver du tiden: datorn
Mycket pengar har du: typ 100 kr
Tjänar du pengar: dagis och travetkiosken
Ofta diskar du: då och då hos simon
Ofta städar du: inte ofta
Många stör du dig på: en del
Ofta träffar du din familj: mamma träffar jag nästan varje dag

Tror du:
Att du kommer bli något: haha ser inte ut så
På gud: njä
På rymdvarelser: coolt om så vore
Att folk tycker om dig: nej folk får betalt för att varamed mig
På ett liv efter detta: hoppas :D
Att fiskar kan tänka: vettefan
Att du kommer leva länge:  live fast die young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0