hej

Nu har jag varit hos tandläkaren, mina hål hade inte blivit större.
Hon sa att det var bra att borsta och gurgla med flour. Inget småätande och godis bara på lördagar!

Igår var vi och bytte däck på saaben, då visade det sig att tre eller fyra hjulbultar var paj så jag var tvungen att köpa nya. Inte så svårt tänker du! Jomentjena. En saab 99 har tydligen speciellt "muttrar", så de finns inte i någon handel. Måste åka på en skrot idag och se om det finns någon gammal saab som har hjulbultar som jag kan sno...

Funderar på att träna idag. Springa lite löpband, eller gå mest då. Nu ska jag skjutsa Simon till vattjom. Intressant dag va?

puss
/sofiasniper

p.s. snart åker jag till stockholm! och ser in flames, pilutta dig d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0