hejsan

Har just tittat på Mamma Mia, den är så himla bra<3 love it. Slummrade till lite i slutet dock. Undra varför jag är så trött? Har ju inte gjort mycket idag heller..
Var på komvux. Och från höstterminen då man fyller 20 så får man 2500kr i studiebidrag om man pluggar, men jag får bara 1050! Är det inte helt jävla underbart?
Så jävla less på alla regler hit och dit, alla jävlak*k-bortförklaringar.. "du är för ung, du är för rik, du har för bra betyg, du har för dåliga betyg, du har inget jobb, du har för mycket jobb"
Jag orkar inte nå mer. Jag ska söka socialbidrag och får jag inte det så ger jag upp, helt seriöst. Jag orkar inte hålla på att försöka få hjälp nånstans när jag inte får överhvudtaget nåt tillbaka. Förrutom lite jobb på dagis.

Och imorgon blir det jobba hela dagem först 08.00 till 13.00. Sen travet 17.00 till 22.00, med eddie dårå.
Lite jobbigt. Men pengar pengar. Allt jag behöver just nu. Ska försöka spara så mycket jag kan också för ifall jag ska flytta vill jag ha något startkapital. Fast just nu känns flytten långt borta...

piss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0