i am just a dreamer and you are just my dream

Inatt drömde jag att jag var tillsammans, eller på väg att bli tillsammans, med Gilmore Girls - Jess. Ihh. Synd att jag inte hann drömma klart.

Sen drömde jag om kusinbarn Elias också, fast han var mycket större i min dröm än i verkligheten.

Idag kanske jag och Simon ska åka och träna, vi har ju trots allt gym-kort. Men jag har varit sjuk i princip sen första dagen vi köpte det där jävla kortet. Men nu är man väl någonsånär frisk. Fast jag går ju ändå mest på bandet. Kanske kör lite med hantlar också, helst inte men ändå.

Imorgon är det jobb. Haga förskola. Sen på onsdag Riddarens förskola. Vad hette barnen där nu igen? helt lost.
Och på fredag tandläkaren, ska bli skönt faktiskt. Kan ju få sån enorm tandvärk ibland.

Någon annan förrutom jag och Simon som kollar på "vem vet mest?" Jätteroligt program - om man kan nåt. Då känner man sig smart. hehe.

puss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0